Visame pasaulyje asmeninis tobulėjimas bei profesinių žinių gilinimas įgauna vis didesnę reikšmę. Be profesionalių mokymų ir neinant koja kojon su naujovėmis, ilgalaikėje perspektyvoje sudėtinga išlikti konkurencinėje aplinkoje bei oreantuotis rinkos situacijoje.
Šiuolaikinė dermatologų, kosmetologų bei grožio sirties specialistu veikla yra stipriai diversifikuota ir greitai kintanti. Tad gebėjimas adaptuostis bei keistis aktualus, kaip niekada ankščiau. Pastaraisiais metais galutinių vartotojų elgsena bei lūkesčiai taip pat pasikeitė neatpažystamai: jie tapo labiau žingeidūs, reiklesni bei geriau informuoti. Vartotojai siekia kokybės, sveikos gyvensenos, geresnės savijautos, sveikesnės odos bei geresnės išvaiždos. galutinių vartotoju nebedomina tučios kalbos, jie tapo aiškiai oreantuoti į kokybiška produkta bei rezultatą, tiek paslaugų prasme, tiek produktų prasme.